Na tej stronie znajdziesz wszystkie informacje dotyczące Twojej następnej podróży z Tourist Company: najlepsze połączenia, miejsca docelowe, metody płatności, świadczone usługi i opinie użytkowników!
Najczęściej rezerwowane połączenia autobusowe z Tourist Company
Tourist Company
4h 16m
0
12:14
Šamac
Bus Station
16:30
Nowy Sad
Dworzec Główny Autobusowy
0
Ekonomiczna
Tourist Company
3h 10m
0
13:20
Brczko
Przystanek autobusowy
16:30
Nowy Sad
Dworzec Główny Autobusowy
0
Ekonomiczna
Tourist Company
4h 45m
0
11:45
Modriča
Bus Station
16:30
Nowy Sad
Dworzec Główny Autobusowy
0
Ekonomiczna
Tourist Company
4h 57m
0
12:15
Nowy Sad
Dworzec Główny Autobusowy
17:12
Modriča
Bus Station
0
Ekonomiczna
Tourist Company
7h 30m
0
09:00
Banja Luka
Dworzec Glówny Autobusowy
16:30
Nowy Sad
Dworzec Główny Autobusowy
0
Ekonomiczna
Tourist Company
2h 20m
0
14:10
Bijeljina
Dworzec Autobusowy
16:30
Nowy Sad
Dworzec Główny Autobusowy
0
Ekonomiczna
Tourist Company
7h 32m
0
12:15
Nowy Sad
Dworzec Główny Autobusowy
19:47
Banja Luka
Dworzec Glówny Autobusowy
0
Ekonomiczna
Tourist Company
4h 12m
0
13:00
Ruma
Bus station
17:12
Modriča
Bus Station
0
Ekonomiczna
Tourist Company
3h 18m
0
12:15
Nowy Sad
Dworzec Główny Autobusowy
15:33
Brczko
Przystanek autobusowy
0
Ekonomiczna
Tourist Company
2h 28m
0
12:15
Nowy Sad
Dworzec Główny Autobusowy
14:43
Bijeljina
Dworzec Autobusowy
0
Ekonomiczna
Jak znaleźć swój bilet Tourist Company?
Na stronie CheckMyBus znajdziesz wszystkie 47 obecnie dostępne połączenia autobusowe z Tourist Company do 17 miast na całym świecie i będziesz mógł je porównać z połączeniami innych firm dostępnych na naszej stronie. Wystarczy, że wpiszesz w naszym wyszukiwaniu miasto wyjazdu i miasto docelowe, wybierzesz datę podróży, określisz liczbę osób i ruszasz w drogę!
Możesz również posortować wyniki wyszukiwania według ceny, czasu wyjazdu i przyjazdu oraz czasu trwania. Użyj filtrów, aby jeszcze bardziej zawęzić wyniki według liczby przejazdów, konkretnych przystanków, opcji płatności, wyposażenia i usług pokładowych oraz wielu innych, dzięki czemu szybko i łatwo znajdziesz swój Tourist Company bilet.
Usługi pokładowe w autobusach Tourist Company
Tutaj możesz zobaczyć wszystkie usługi, które znajdziesz na pokładzie autobusów Tourist Company:
Bezpłatne
- Bagaż podręczny
- Bezpłatny bagaż
Tourist Company oferuje następujące klasy miejsc:
Ekonomiczna
Najtańsza opcja dostępna dla Twojego biletu, zazwyczaj posiada rozkładane fotele i klimatyzację.
Najczęściej zadawane pytania dotyczące Tourist Company
Jak znaleźć najtańszy bilet do Tourist Company?
Możesz skorzystać z naszej wyszukiwarki, aby szybko i łatwo znaleźć najtańszy bilet na przejazd z Tourist Company. Skorzystaj z filtra w naszej wyszukiwarce i znajdź wszystkie przejazdy z Tourist Company bezpośrednio.
Z jakim wyprzedzeniem powinienem zarezerwować bilet na Tourist Company?
Ogólnie rzecz biorąc, jeśli będziesz czekać zbyt długo, możesz zapłacić więcej za bilet autobusowy. My w CheckMyBus ustaliliśmy domyślny czas rezerwacji biletu autobusowego na Tourist Company na około 3 dni przed wyjazdem. Dlatego osoby, które dokonują rezerwacji wcześniej, zazwyczaj oszczędzają więcej.
Jak mogę zarezerwować bilet na Tourist Company?
Korzystając z serwisu CheckMyBus, możesz zobaczyć wszystkie przejazdy oferowane przez Tourist Company. Jeśli na liście wyników wyszukiwania znalazłeś odpowiednią dla siebie wycieczkę, kliknij żółty przycisk przy danej wycieczce. Zostaniesz przekierowany na stronę internetową Tourist Company. Tam będziesz mógł dokończyć swoją rezerwację.
Jakie udogodnienia są dostępne w autobusach Tourist Company?
Na pokładzie Tourist Company autobusów znajdziesz wiele usług: rozkładane fotele, klimatyzacja i gniazdka do ładowania urządzeń elektronicznych są najbardziej powszechne. Przegląd wszystkich oferowanych udogodnień i usług znajdziesz w sekcji Udogodnienia w autobusach Tourist Company.
Jak mogę zapłacić za bilet na przejazd Tourist Company?
Aby sprawdzić, jakie metody płatności oferuje Tourist Company, prosimy o zapoznanie się z Metodami płatności dla Tourist Company. Należy pamiętać, że CheckMyBus pełni jedynie rolę pośrednika, a płatność za bilet dokonywana jest bezpośrednio na rzecz Tourist Company.
Jak mogę ocenić swoją podróż z Tourist Company?
Możesz ocenić swoją podróż z Tourist Company bezpośrednio przez CheckMyBus i podzielić się swoimi doświadczeniami z innymi podróżnymi. Oceń Tourist Company w skali od 1 * do 5 ***** i powiedz innym swoją opinię o podróży z Tourist Company.
Z jakim wyprzedzeniem można znaleźć przejazdy autobusowe z Tourist Company?
Zazwyczaj można sprawdzić lub zarezerwować przejazdy autobusowe z mniej więcej sześciomiesięcznym wyprzedzeniem. Jeżeli dany przewoźnik oferuje trasę tylko sezonowo, możesz skontaktować się z CheckMyBus. Sprawdzimy wtedy, kiedy odjedzie po Ciebie następny dostępny autobus Tourist Company.
Jak mogę anulować swój bilet autobusowy z Tourist Company?
Zasady anulowania biletów stosowane przez Tourist Company mogą się różnić w zależności od klasy biletu, poszczególnych podróży lub ewentualnych promocji. Aby sprawdzić, czy możesz anulować swój bilet, sugerujemy sprawdzenie zasad wymienionych podczas procesu rezerwacji Tourist Company. Aby uzyskać więcej informacji na temat anulowania i zmiany harmonogramu, poszukaj Warunków na stronie internetowej firmy.