Dowiedz się o doświadczeniach innych klientów, którzy podróżowali z FlixBus lub prześlij swoją własną ocenę dla FlixBus.
880
opinii o FlixBus
(154 Ratings)
z 5
5 Gwiazdek
20 %
4 Gwiazdek
6 %
3 Gwiazdek
4 %
2 Gwiazdek
5 %
1 Gwiazdka
65 %
(726 Ratings)
z 5
5 Gwiazdek
19 %
4 Gwiazdek
8 %
3 Gwiazdek
7 %
2 Gwiazdek
8 %
1 Gwiazdka
58 %
Abigail, 5.12.2024
Bardzo mili kierowcy. Podróż bezpieczna. W podróży zgubiłam telefon i Pan w biurze flix busa pomógł mi go odszukać skontaktował się z innym biurem gdzie kończył trasę autobus do Krakowa a ja z Krakowa ...
Bardzo mili kierowcy. Podróż bezpieczna. W podróży zgubiłam telefon i Pan w biurze flix busa pomógł mi go odszukać skontaktował się z innym biurem gdzie kończył trasę autobus do Krakowa a ja z Krakowa miałam przesiadkę do Bukowiny Tatrzańskiej. Kiedy zorientowałam się że autobus który jechał z Wrocławia do Krakowa odjechał i poprosiłam pana z biura o pomoc on od razu mi pomógł. Ustalił że autobus skończył swoją trasę w Wieliczce i poprosił aby kierowca z autobusu zatrzymał moj telefon komórkowy. Dodatkowo przebukował moją rezerwację terminu na inną godzinę abym mogła pojechać do Wieliczki odebrać telefon i dalej kontynuować swoją podróż z Krakowa do Bukowiny Tatrzańskiej.
Bardzo serdecznie chcę podziękować i jestem wdzięczna zarówno kierowcy który znalazł mój telefon i czekał z nim w bierze w Wieliczce i był na tyle kompetentny i miły że znalazł i czekał aż go odbiorę jak i Panu w biurze w Krakowie który wtedy w godzinach swojej pracy zadzwonił do biura w Wieliczce ustalił gdzie jest mój telefon i zadzwonił prosząc aby kierowca z autobusu poczekał na mnie z telefonem w biurze w Wieliczce.
Dziękuję serdecznie jeszcze raz za profesjonalizm pracy , pomoc , dobroć i życzliwość.
Kierowcy mili, rzetelni, uczciwi, wyrozumiali, serdeczni i pomocny tak samo jak pracownik biura w Krakowie.
Pozdrawiam serdecznie.
Abigail Jaworska.
Tyle opini negatywnych az musialem napisac swoja nr lini1291
Autobus czysty, toaleta dzialala-tez czysta, kierowcy usmiechnieci i pomocni, sprawnie poruszajacy sie po drogach znajacy sie na fachu i to ...
Tyle opini negatywnych az musialem napisac swoja nr lini1291
Autobus czysty, toaleta dzialala-tez czysta, kierowcy usmiechnieci i pomocni, sprawnie poruszajacy sie po drogach znajacy sie na fachu i topografi dzieki ich doswiadczeniu przyjazd punktualny. Ogolnie polecam
Johy bravo w dniu 2024-12-01 podróżował z
Wiedeń - Krakówi poleca FlixBus 👍
Monika , 23.11.2024
Domyślnie w Warszawie kupuje się bilet na stację w Warszawie metro Marymont. Nie ma możliwości wysiąść na innej stacji w Warszawie po zakupie biletu. Kierowca bardzo nieprzyjemny. W innych autobusach ...
Domyślnie w Warszawie kupuje się bilet na stację w Warszawie metro Marymont. Nie ma możliwości wysiąść na innej stacji w Warszawie po zakupie biletu. Kierowca bardzo nieprzyjemny. W innych autobusach można wysiąść na każdej stacji, bo kupuje się ogólny bilet na Warszawe. Bardzo nie polecam. Nie spodziewałam się takiego podejścia do klientów.
Nieprzyjemnie to jest chyba tylko na tej linii z Gdańska przez Płock do Warszawy własnie.To jest jest nierentowne połączenie..Bo chyba obecnie każdy Gdańsk ICE jedzie krócej...no to można jeszcze na z ...
Nieprzyjemnie to jest chyba tylko na tej linii z Gdańska przez Płock do Warszawy własnie.To jest jest nierentowne połączenie..Bo chyba obecnie każdy Gdańsk ICE jedzie krócej...no to można jeszcze na zakupione bilety w ogole nie przyjechac oczuwiscie że zdarza sie ICE do Gdyni wykorbi i nie ma ..ale kolej klasa odda za bilety...a zielona kwestia ...nie bardzo lub nie..
To jest chyba w ofole najgorsze połączenie .Zielona kwestia powinna ukladac siatke tak...zeby hezdzic krocej niz IC, bo one tam odwalone jeżdżą tak szybko że nie zdąrzają sie zadurzyc nawet troszeczke...a są przepiékne...wiec kto pohedzie plus dwie godziny z czarno-zieloną kwestią niekoniecznie trzeźwo...alkototek...a dziewczynki kierowniczki by zrobiły pierwszą predkość kosmiczną do trzeźwości
Dorota , 17.11.2024
Kierowca wysiada z autobusu i „ani be ani me” do pasażerów. Otwiera bagażnik i walizki same wypadają bo powrzucane byle jak. Na pytanie- czy mamy sami ładować bagaże?” pokazuje coś ręka i mruczy pod n ...
Kierowca wysiada z autobusu i „ani be ani me” do pasażerów. Otwiera bagażnik i walizki same wypadają bo powrzucane byle jak. Na pytanie- czy mamy sami ładować bagaże?” pokazuje coś ręka i mruczy pod nosem niewyraźnie. GŁĘBOKA KOMUNA‼️
Miałem wykupiony przejazd z Warszawy do Płocka o godzinie 23:30. Autokar nie przyjechał!!!
Odwołali kurs na 3 godziny przed planowym odjazdem!!! Wiadomość dostałem będąc w samolocie z Londynu do Wa ...
Miałem wykupiony przejazd z Warszawy do Płocka o godzinie 23:30. Autokar nie przyjechał!!!
Odwołali kurs na 3 godziny przed planowym odjazdem!!! Wiadomość dostałem będąc w samolocie z Londynu do Warszawy o godzinie 19:58.
Jak wyszedłem z lotniska była już godzina po 22:00!!!
Zostałem na lodzie w środku nocy!!!!
jurek k w dniu 2024-10-29 podróżował z
Warszawa - Płocki nie poleca FlixBus 👎
Pat, 31.10.2024
Sindbad z Żywca i do Żywca np jeździ i bywa że jest pusty...nie zdarzyľo chyba żeby nie jechał.
Takie sobie ot nie przyjechanie na bilet kupiony nawet rik wczesniej ( skoro tak teraz) jest żałosne i n ...
Sindbad z Żywca i do Żywca np jeździ i bywa że jest pusty...nie zdarzyľo chyba żeby nie jechał.
Takie sobie ot nie przyjechanie na bilet kupiony nawet rik wczesniej ( skoro tak teraz) jest żałosne i nawiązuje do polskiego pksa tak bardziej niz do hucznie opowiadanej wieljiej europejskiej firmy...i jak jeszcze pierwszą rzecz jestesmy w stanie tlumaczyc niedofinansowaniem...ukladem samorządowym komunikacji...czyli placeniem z budżetowki czegos co i tak jest niezorganizowane ani ...nawet...jak...to firmy takiej nie stac publicznie na jednoczesnie bycie partnerem towarzyszacym transferowi klientow UEFA w czasie rozgrywek ...i jednoczesnie prozaicznie nie jeżdżącego wg rozkładu...rozkład pomimo tak wielu firm kolejowych
..jest świety dla pomimo to ...najmniej wypadkowej formy transpostu na swiecie jaką jest kolej...
Nie macie wg jakiejkolwiek juz jakosci wyznacznika mozliwisci prezentowac tuch cen...i tej siatki połączeń
To jest albo rozdrabnianie sie ...to jest albo...niekonsekwencja..albo
Magdalena, 13.10.2024
Podróż na linii 1301 Warszawa - Praga, 29 sierpnia. Wysiadka w Kłodzku i pozostawiony telefon z ładowarką w autobusie. Na miejscu obok ani z tyłu nikt nie siedział i nie mógł zgłosić pozostawienia tel ...
Podróż na linii 1301 Warszawa - Praga, 29 sierpnia. Wysiadka w Kłodzku i pozostawiony telefon z ładowarką w autobusie. Na miejscu obok ani z tyłu nikt nie siedział i nie mógł zgłosić pozostawienia telefonu do kierowcy. 5 minut po wyjściu z autobusu zgłoszenie ufakt na infolinię Flixbusa wraz z numerem miejsca. Pani na infolinii kazała wypełnić formularz drogą e-mailową oraz powiedziała że przesyła informację do kierowcy i może kierowca zadzwoni do mnie. Formularz przesłałam. Dzwoniłam na infolinię Flixbusa tego samego i następnego dnia, zero informacji, nikt nic nie wie, nie ma kontaktu z kierowcą. To samo tydzień później. Po miesiącu lakoniczna informacja że zgłoszony przedmiot nie został znaleziony. Chyba nie wymagam za dużo. Zostawiłam telefon komórkowy a nie pudełko ciastek. Fakt zagubienia zgłosiłam 5 min po wyjściu z autobusu. Telefon na pewno był jeszcze wtedy w siatce przed fotelem. Wystarczyła odrobina dobrej woli ze strony pani na infolinii i kierowcy - na pewną mają numery komórkowe do kierowców i można było zadzwonić zwłaszcza, że na tej trasie jeździ dwóch kierowców i można było zadzwonić do drugiego kierowcy siedzącego obok i poprosić o sprawdzenie na kolejnym przystanku czy telefon jest na zgłoszonym miejscu, na pewno wtedy jeszcze tam był. Telefon nie został znaleziony z winy obsługi infolinii i autobusu. Trzeba bardzo uważać, aby nie zapominać i nie zostawiać niczego w autobusach tej firmy bo pozostawione rzeczy są już nie do odzyskania.
Magdalena w dniu 2024-08-29 podróżował z
Warszawa - Kłodzkoi nie poleca FlixBus 👎
Amelia, 13.10.2024
Oczekiwanie na opóżniony autobus na wietrze i deszczu(brak wiaty).Opóźnienie podane w sms -29min,faktyczne 70 min,przez co straciłam możliwość przesiadki na 2 kolejne autobusy.Na moje grzeczne zapytan ...
Oczekiwanie na opóżniony autobus na wietrze i deszczu(brak wiaty).Opóźnienie podane w sms -29min,faktyczne 70 min,przez co straciłam możliwość przesiadki na 2 kolejne autobusy.Na moje grzeczne zapytanie bardzo aroganckie i obcesowe odpowiedzi pana sprawdzającego bilety,równie niegrzeczne zachowanie do innych pasażerów.Kierowca w trakcie jazdy rozmawiał przez telefon nie używając zestawu głośnomówiącego.Przez 70 min spóżnienie straciłam dużo czasu i poniosłam dodatkowy koszt na taksówkę.NIE POLECAM !!!
Amelia w dniu 2024-10-13 podróżował z
Grudziądz - Toruńi nie poleca FlixBus 👎
Kris, 28.09.2024
Nie przyjechał i nie chcą oddać kasy. Żenada
Kris w dniu 2024-09-28 podróżował z
Olsztyn - Kętrzyni nie poleca FlixBus 👎
Pat, 10.10.2024
Stręczycielstwo...trzeba dołożyc do przekraczania wszystkich przepisów...ale najciekawsze ze tym mlodym rzeczywiscie tobicie tak na porzątlu dziennym...heszcze skoro kontrole sa na granicy niemieckiej ...
Stręczycielstwo...trzeba dołożyc do przekraczania wszystkich przepisów...ale najciekawsze ze tym mlodym rzeczywiscie tobicie tak na porzątlu dziennym...heszcze skoro kontrole sa na granicy niemieckiej w poszukiwaniu narkotykow...to narkotesty powinny byc dla kierowców ..
Też to wykasujecie
Oszukana, 8.11.2024
Mnie to samo spotkało . Nie przyjechał autobus i nie chcą oddać kasy. Oszukują ludzi.
mario, 18.09.2024
9.IX.2024 - podróż na lotnisko w Modlinie opóźniła się na tyle, że tylko dzięki uprzejmości obsługi lotu udało mi się wsiąść do samolotu. Wcześniej od Flixbusa dostałem jedynie sms-a z informacją, że ...
9.IX.2024 - podróż na lotnisko w Modlinie opóźniła się na tyle, że tylko dzięki uprzejmości obsługi lotu udało mi się wsiąść do samolotu. Wcześniej od Flixbusa dostałem jedynie sms-a z informacją, że autokar spóźni się 10 min. G... prawda! Autobus spóźnił się niemal godzinę! A kolejne minuty dołożył na trasie Warszawa Zach.-Modlin!! W efekcie musiałem ponieść dodatkową opłatę w wysokości kilkuset zł za bagaż rejestrowany, który opłaciłem po raz pierwszy już w momencie rezerwacji lotu. Na lotnisku bramka została zamknięta zanim dowiózł mnie na nie Flixbus. Pozwolono mi zabrać bagaż do kontroli osobistej, ale wiązało się to z drugą opłatą!! Flixbus ma to w nosie. Mają swój regulamin i kropka. Nie wypłacą mi żadnego odszkodowania, bo przewóz zrealizowali!! Ostatni raz korzystałem z tych ...!!!
mario w dniu 2024-09-18 podróżował z
Warszawa - Warszawai nie poleca FlixBus 👎
Jurek, 9.09.2024
Kupiłem bilet na przewóz z Łodzi do Londynu. Miało to trwać, tak deklarowali w opisie podróży, około 25 godzin. Podróż trwała około 29 godz.
Po tygodniowym pobycie w Londynie wróciłem LOTem do Warszaw ...
Kupiłem bilet na przewóz z Łodzi do Londynu. Miało to trwać, tak deklarowali w opisie podróży, około 25 godzin. Podróż trwała około 29 godz.
Po tygodniowym pobycie w Londynie wróciłem LOTem do Warszawy. Na Okęciu samolot wylądował około godziny 21:30.
O godz 23:30 miałem pojechać flixbusem do Płocka.
Kiedy czekałem na autobus zauważyłem że około godz 20:00 firma przysłała mi sms że mój rejs ich autokarem został odwołany!!!
O godzinie 23:00 zacząłem szukać jakiegoś innego sposobu na powrót do domu. Nie udało się mi nic znaleźć !!!
Doczekałem do 23:30 z nadzieją, że może jednak autobus przyjedzie. Nic z tego!!!
Najbliższy hotel zażyczył sobie za nocleg 800 zł!!!
Zadzwoniłem do kuzyna z prośbą aby po mnie przyjechał. Kuzyn zgodził się przyjechać po mnie do Błonia bo nie lubi jeździć po Warszawie.
Pojechałem taxi do Błonia. Zapłaciłem 300 zł!!!
Kuzyn przyjechał ok. godz 1:00.
W domu byłem około 3:00 !!!!!
Takich przygód w jednej podróży jeszcze nie przeżyłem !!!!!
Jurek w dniu 2024-09-07 podróżował z
Warszawa - Płocki nie poleca FlixBus 👎
Oceń FlixBus!
Uwaga:
Celem poniższych recenzji jest podzielenie się swoimi doświadczeniami z FlixBus, aby inni użytkownicy mogli skorzystać z nich przy dokonywaniu wyboru. Prosimy o uczciwość i uprzejmość oraz przestrzeganie zasad netykiety.
Jeśli szukasz informacji o rozkładach jazdy, cenach i przejazdach, zalecamy skorzystanie z naszej wyszukiwarki. W przypadku pytań dotyczących problemów z zakupem biletu lub z podróżą, zalecamy bezpośredni kontakt z FlixBus. CheckMyBus nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek niedociągnięcia ze strony firmy.
Aby pokazać ci najlepsze oferty autobusowe, my i nasi partnerzy używamy technicznych, analitycznych i marketingowych plików cookie do personalizacji reklam. Zapamiętujemy twoje anonimowe dane, by zapewnić ci spersonalizowane doświadczenie.