Podziel się swoimi doświadczeniami z Dworzec Online
Najlepsze ofertyZaoszczędź średnio 70%
Z myślą o TobieOferty z całego świata
Prosto i wygodnieWyszukaj jednym kliknięciem
Dowiedz się o doświadczeniach innych klientów, którzy podróżowali z Dworzec Online lub prześlij swoją własną ocenę dla Dworzec Online.
1
opinia o Dworzec Online
(1 Ratings)
z 5
5 Gwiazdek
0 %
4 Gwiazdek
0 %
3 Gwiazdek
0 %
2 Gwiazdek
0 %
1 Gwiazdka
100 %
Katarzyna Mularska, 25.08.2021
Nie polecam. Kupiłam bilet, dostałam go w mailu, ale nie mogłam pobrać. Próbowałam, ale bilet się nie pobierał. Napisałam maila z prośbą o pomoc do Dworzec Online, odpisali mi kilku dniach, czyli za ...
Nie polecam. Kupiłam bilet, dostałam go w mailu, ale nie mogłam pobrać. Próbowałam, ale bilet się nie pobierał. Napisałam maila z prośbą o pomoc do Dworzec Online, odpisali mi kilku dniach, czyli za późno, bo w międzyczasie już był termin podróży. Musiałam kupić drugi bilet u kierowcy. Polonus reklamacji nie uznał. Tego samego dnia kontynuowałam podróż Flixbusem i nie miałam żadnego problemu z pobraniem biletu.
Oceń Dworzec Online!
Uwaga:
Celem poniższych recenzji jest podzielenie się swoimi doświadczeniami z Dworzec Online, aby inni użytkownicy mogli skorzystać z nich przy dokonywaniu wyboru. Prosimy o uczciwość i uprzejmość oraz przestrzeganie zasad netykiety.
Jeśli szukasz informacji o rozkładach jazdy, cenach i przejazdach, zalecamy skorzystanie z naszej wyszukiwarki. W przypadku pytań dotyczących problemów z zakupem biletu lub z podróżą, zalecamy bezpośredni kontakt z Dworzec Online. CheckMyBus nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek niedociągnięcia ze strony firmy.
Aby pokazać ci najlepsze oferty autobusowe, my i nasi partnerzy używamy technicznych, analitycznych i marketingowych plików cookie do personalizacji reklam. Zapamiętujemy twoje anonimowe dane, by zapewnić ci spersonalizowane doświadczenie.